dilluns, 9 de juny del 2008

Les Maremortes


Un dels gravats a l'aiguafort que vaig fer sobre les Maremortes. Els que estiguen familiaritzats amb el personatge sabran que no eixien en quadrilla per ahí, anaven solets a fer de les seves. D'açò fa ja dos anys, i el projecte es va quedar aparcat. Ara, enfocat d'una altra manera, m'agradaría tornar a mampendre estos personatges tan nostres i tan interessants que Pep batejà com "els habitants de la memòria". Però això serà en acabar "Roba estesa". Francesc Mompó va novel.lar els Greixets i els Uendos. A vore quan li toca a les Maremortes, que només amb el nom que tenen...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, Jordi,
Tot i que estic a mitjan d'un projecte de novel·la, arreplegue el guant(en realitat ja estava en la memòria) i m'hi compromet a fer-ne alguna cosa; això sí, després d'una reunió espirituosa tu, jo i el Pep (si hi ha algú més no passarà res) i deduir-ne l'enfocament.
El gravat és força engrescador.
Una abraçada

Epi Neuraska ha dit...

cagón tot! no aparques aquesta hitòria, es molt bona. Jo la recorde molt be.
Tenim que donarte una espenta? o que?
pensa amb video?...
...grrrrr
salut i Republk
Epi
Pd:"...posat el collar que anem de paseig..."

Epi Neuraska ha dit...

que bò esta l´herbero... ostias!

Epi Neuraska ha dit...

Ha?! mireu aquesta expo: > el viernes 13 de junio 2008.
> os espero a todas y todos en la Galería Mister Pink, C/
> Guillem de Castro, 110, Valencia. de 20hoo a 22hoo, más
> menos..

Disliu a KIKE també, conec al tio de Berlín. Molt interessant, mireu-la.